Ajaaaa.

Komma bort, skulle jag vilja. Så jävla mycket.. Får mig att tänka på Sara som ska till USA som Au pair. Och för en stund känner jag att jag skulle vilja det, bara för att komma bort. Jag är måttligt trött på barn men ändå.. Jag skulle kunna göra det, visst är det lite sent påtänkt men jag har lätt kommit upp i de skötaombarntimmar som man behöver. Tanken är ju lockande. För här kan man ju inte sitta och ruttna.. Men sen är det ju min mamma.. Finns inte en chans i världen att jag skulle kunna vara utan henne i ett år. Faaaaaaaaaaan........ Aja.

Orkar inte med alla genomäckliga människor här längre.

Jag vill till skåne, grönalund, göteborg och gotland.

Vill ha massa pengar som jag kan shoppa för i Sthlm också.
Och så vill jag ha en smack. Glass ni vet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback