Yes

Det är ju lite lustigt kanske att jag har haft ont i huvudet varje dag i över 10 dagar, men denna dag, då man SKA ha ont i huvudet pga. bakfylla då har jag inte det. Vad är det för fel på mitt huvud?

Men så tänker jag, att jag behöver inte oroa mig. Det kommer ... Det gör det alltid. Suck.

Igår alltså.. Jag, Sara, Felicia och Johanna U förade här. Jag hade jäkligt kul! Verkligen. Skitbra. Sen utfördes hela stressa-stressa-springa-till-bussen-skiten och vi kom ner till olearys. Myyycket folk och det tog ett tag att komma in. Men väl in var det också jäkligt roligt. Jag har så kul med dessa underbara tjejer. (störande obejkt försöktes tänkas bort så gott som möjligt). Förutom ett par så var det verkligen jättemycket trevligt folk! Jag älskar trevligt folk.

Litet missöde när Sara tappade bort sin väska, som tur var hade en snäll själ lämnat in den i baren. Så det ordnade sig ju! Bra det, att tappa bort väskan måste vara den värsta humör-förstöraren.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag hade också jäkligt kul, tack för ännu en rolig kväll. Ni är bra ni :)

Postat av: Camilla

Så glad att vi träffat dig!!

2009-01-25 @ 20:26:12
URL: http://camillamariaa.blogg.se/
Postat av: sara

Riktigt kul va de :D!tack å lov att min väska hittade tillbaka till mig bara, annars hade jag vart ledsen..haha <3

2009-01-25 @ 20:44:05
Postat av: Johanna

Åh vad söt du är Camilla! =)

Och ja, tack och lov att väskan kom tillbaka. Haha.

2009-01-25 @ 23:02:04
URL: http://smilingface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback