Gott nytt år

Jag har inte mycket till förväntningar inför igår faktiskt.
Jag orkade knappt bry mig, innan..
Men när nyår började närma sig så kom ändå den där paniken,
att man inte hade något att göra.

Men jag och Sara åt iaf hemma med släkten,
Skagenförrätt, oxfilé & fläskfilé till huvudrätt.
Singstar sjöng vi, och 'Med andra ord'' spelade vi.
Sjunga för morfar (han gillart) hann vi också med,
First cut is the deepest och Collide blev det.

Mysig början på kvällen, och det skulle nog inte skadat att stanna hemma..
Men jag och Sara drog iaf till Johanna där Sophie var också.
Där förfestade vi och spelade lite musik-tp.
Dansade och tog kort, gjorde oss i ordning och lyssnade på musik.
Hade tänkt dra till Åsa innan tolv men vi insåg att det inte fanns så mycket tid,
så vi gick ner till Maren till tolvslaget istället.
Var rätt lite folk där till skillnad från vad det brukade vara?
Träffade en del kända annsikten iaf, Jocke, Phille, Putte, David, Klara, Crille mfl..
Jag gillar stämningen när man skjuter raketer men lite lite med raketer tyckte jag faktiskt det var.
Varför skjuter de inte raketer från den där flotten i maren längre?

Seeeeen började de bli kallt..
Och vi visste inte riktigt vad vi skulle göra.
Vi ville mest in, för vi förfrös oss om våra små händer och ben, framför allt.
Efter lite hängandes och flängandes gick vi fyra iaf mot Åsa.
Sen blev det ändrade planer och vi gick tillbaka till centralen.
Där dock, tappade jag och Sara bort Johanna och Sophie.
Spårlöst försvunna...

Men jag och Sara höll humöret uppe, köpte en toast och åkte hem till Lars.
Där träffade vi Koponen, Vicke, Mange, Ahtela, Rasmus, Wiliam mfl...
Nya bekantskaper som Boston, fick vi också ^^,

Det var rätt trevligt där faktiskt.
Ett bra avslut på kvällen, som blev helt okej iaf.
Man ska inte förvänta sig så mycket, det är bara en vanlig dag.
Där de flesta dricker och man skjuter rakekter.

Jag suger på att svara på sms förresten...
GOTT NYTT ÅR till alla som smsade det.
Och förlåt för att jag är så seg, till er som smsade något annat.
Jag + fylla + smsa är inte riktigt någon bra kombination.

Och på tal om dålig kombination.
Hahaha... har aldrig träffat en person som jag går värre ihop med än du.
Helt sjuk alltså... helt stört och trist, men så är det.
Inte mkt man kan göra åt den saken, antar jag.
Blir bara fel och fel och fel..... Och mer fel.
Tjaffs, bråk, dryg, otrevligheter. Suck...

Ha en bra första dag på året!










































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback