Gammalt som gatan

Än så länge har min dag gått ut på att övningsköra, plugga teori och se på 24.
Har varvat med ett avsnitt 24, 50 teorifrågor, ett till avsnitt, 50 till frågor, osv.

När jag var i köket stötte jag på ett kuvert från tele2 som var till min mamma.
Eftersom jag råkar veta att min abonemang står på min mamma,
så fattade jag också att det var min räkning som hade kommit.
Och det var inte en härlig syn att se den räkningen allså...
860 kronor!!!!!
Hur lyckas man skicka över 500 sms på en månad?
Är jag verkligen en sån sms-nörd??

Kände verkligen att jag behövde göra något åt den där räkningen...
Ringde tele2 kundtjänst och fick prata med väldigt trevliga och hjälpsamme,
dock helt speedade Marcus.
Hörde verkligen knappt var han sa men jag hann iaf snappa upp att mitt nuvarande abonemang är
''gammalt som gatan'', som han uttryckte sig.
Ja men det var ju precis det jag trodde.
Här sitter jag med ett skitabonemang som gör att jag får betala en förmögenhet i månaden.
När jag istället kan köra på Snackis eller Kompis eller nått annat sånt där smart.
Måste ändra!!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag skickade lite mer än 1200 sms förra månaden. GRATIS. Byt till Comviq Kompis för tusan :D

2009-01-20 @ 18:02:11
Postat av: Camilla

Haha ja.... jag fattar inte varför jag inte gjort det tidigare!! :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback