Wtf

Igår åkte jag till frisören vid nio. Så skönt att gå upp ur sängen vid åtta alltså... Hur som helst så gick det ju så himla bra. När hon efter ca en och en halv timmes klippande och slingfärgande fönade håret så syntes det ... ingenting. I princip. Är inte lika mörkt länge men det är inga slingor. Haha... Så det gick ju skitbra. Men jag fick iallafall en ny tid, dock om två veckor, för håret behövde vila lite först, sa hon. Då ska vi göra om det men med en annan metod. Hoppas det går lite bättre då.

Sen åkte jag hem och åt lunch och i förbifarten smsade jag Sara och frågade om hon fortfarande ville till Sthlm, vilket vi hade bestämt kvällen innan. Det ville hon inte. Så jag käkade lunch och sen åkte jag ner på stan istället. Kände shoppingsuget så vad ska man göra. Jag hamnade på h&m och hittade ett par skor, en väska och 7-8 plagg. Allt för lite mindre än 2000 kronor. Redan då kände jag att jag hade shoppat för mycket pengar. Men jag var tvungen att besöka Din sko också och där hittade jag inte ett par, inte två utan TRE par skor. För lite mer än tusen kronor. Sen vågade jag inte gå till någon mer affär i rädslan över att hitta fler saker jag ville ha. Ibland kan jag verkligen inte kontrollera mig själv.. En normal person skulle väl valt ut ett eller åtminstone två par av de där skorna men när jag hittat något jag vill ha så går inte det riktigt. Man måste passa på när man väl hittar något man tycker om. Faktiskt ...

Senare övningskörde jag och pappa och åkte förbi Willys och Ica. Jag blir så fascinerad av sånt där. Ingen aning varför. Men jag satt och spanade en riktigt bra stund. Lite overkigt. Gud va Ica va förstört. En enda stor svart hög. Och det rök från både Ica och Willys. Stod några poliser vid Willys också, why? Haha, när vi skulle åka därifrån så sa pappa helt seriöst ''Kör ut där och kör inte på polisen nu!''. Haha, det skulle ju varit roligt.

Det finns ett ställe som jag älskar, ett ställe bakom Moraberg kan man säga, där vi brukar köra ibland och det är rätt öde och när vi kommer dit så säger jag alltid ''Här får man köra fort!!!'' och gasar på allt jag kan. Hahah.. älskar att köra fort. Förhoppningsvis ligger det inte en polis där ute och lurar eftersom det kör bilar där typ en gång i timmen ;p . Pappa suckar och låtar mig hållas, haha .... :D Det är så sött ibland när jag kommer för fort in i en korsnign/rodell/whatever och man ser verkligen hur han bromsar med ena foten. Fast det finns ju ingen broms där, hehehe. Undra om han haft någon näradödenupplevelse? När vi körde igår så var det TRE CPSKADADE bilar vid två olika tillfällen som körde ut HELT olämpligt framför mig när jag körde på huvudled. En buss från Trosa och en vanlig bil och en postbil. Vissa är ju bara för roliga. Helt galna.

När vi kom hem så åkte vi ganska snart ut och övningskörde igen, denna gång var det jag och mamma och vi åkte och hämtade Felicia. Ner på stan och köpte Kinamat. Hem och åt, och kikade på Perfect stranger. Sen hade vi det lite roligt. Spelade in ett x antal videor och såååå.

Jag fick precis ett ''Grattis på namnsdagen Camilla''-sms så jag antar att jag har namnsdag idag :D

Det verkar som att kvällen inte blir som vi tänkt oss, tjejer... Tråkigt nog.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback