Fettisdagen

Helvetes jävla skitdag. Önskar att man någon dag kan få slippa tänka att man vi skjuta huvet av sig för att det gör så ont........ Idag var en av de värre dagarna. Dagis är inte rätta stället att vara på när man har huvudvärk heller. Det är höga ljud precis överallt. Kanske dags o leta efter en lämpligare arbetsplats?

Gick inte ens över när jag sov efter jobbet. Men jag tog två tabletter jag fått av doktorn för ett tag sedan och nu börjar huvudet kännas lite bättre. Sjukt skönt... Jag kunde till och med sätta på datorn!

Haha, så roligt att kolla på Den rätte för Rosing. Sjukt att en jämnårig från Södertälje är med. En gammal dagiskompis till mig, till och med. Och denna 19åring snor all Lindas uppmärksamhet i nästa program, såg man, haha. Lite roligt att de andra äldre känner sig hotad av en 19åring. Skumt & sjuk, som sagt.. Vad tänker Linda? Ska hon vara tillsammans med en 19åring? Det bevisar ju mest att  hon inte letar efter något seriöst. Undra vem det var som hade droger bland sina saker förresten?!

Fettisdagen idag. Jag äter inte semlor, men de små minisemlorna som Helena i köket på dagis hade gjort idag såg så goda ut så jag var tvungen att prova. O den va väldigt  god också. Senare hemma skulle mamma köpa semlor också men då fick det vara nog så då beställde jag en munk istället. Denna ska jag nu avnjuta framför Andra avenyn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback