Nya skor, tack

Heeeeello.

Idag har jag kilat runt som snabbst på stan med Felicia. Hon hittade drömskorna och jag hittade en massa snyggt också! En väska, en jeansjacka, en klänning och två armband, allt från MQ. Jag som aldrig shoppar på MQ. Är iaf grymt nöjd över allt! Hittade en sak jag letat efter ett tag också, nämnligen en sak att ha smycken på. Från Indiska. Ja, ni fattar när ni ser den längre ner. I like it. Och väskan! 350 kronor stod det på prislappen, men när jag kommer fram till kassan så är det rea och den kostar 50 kronor istället! Hur nice...

Men något som jag känner att jag vill ha just nu är ett par skor. Har kollar runt lite på internet och hittat några snygga, men skulle vara skönare att hitta några i butik istället så man slipper allt med frakt och så.

Efter kiket på stan drog vi oss till centralen. Jag skulle övningsköra i körskolan, med ytterligare en ny lärare. Och ytterligare en ny bil! En helt ny dieselbil. Jäkligt annorlunda att köra. Fy. Inte inkörd än heller för fem öre, vilket också gjorde det hela jobbigare. Efter det åkte jag hem, åt middag. Och sen bar det av ut och övningsköra igen, denna gång till Skogås (bit utanför Sthlm typ) för att hämta Linda som kom hem från Romme. Tog väl ca. 2 timmar.. Hemma igen nu, precis sett på Andra avenyn. Nu är Röd Drake på trean, kanske man ska se?





Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken fin jeansjacka :)

Postat av: Camilla

Thank you yes i knoow ;D

2009-02-18 @ 14:19:43
URL: http://camillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback