tjugofemte februari tvåtusennio

Snön börjar försvinna nu, det är ju bara jobbigt... Slask och trist. Hatar sånt. Jag har jobbat till 16.00 idag och sen sett på lite tv. Gjort lite teori också men gud vad jag börjar tröttna på det... Orkar inte. Så tråkigt. Så mycket. Så onödiga saker, vissa. Men men.. It's gotta be done. Men segt gåre.

Imorgon skulle jag ha jobbat. Men så tänkte jag till lite. Jag har nämnligen körlektion klockan 13.45 och skulle ha jobbat från 07.30 till 13.15. Men hur smart är det att jobba sig till en huvudvärk och sedan ska man till en kötlekton som man betalat 480 kronor för? Att köra med huvudvärk är nog ingen hit. Så jag hoppar jobbet och kör förhoppningsvis utan huvudvärk, istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback