Så det kan gå

Jag fick fina rosor av mamma idag.

Sen åkte vi till moster och fikade, som sagt. På vägen dit skulle vi köpa med oss några bakelser som jag inte kommer ihåg namnet på. Vi hade en påse med fyra stycken i och en påse med en i. Som tack för rosorna som jag fick idag, så tappade jag påsen med de fyra bakelserna i marken. Haha... och de skulle vi bjuda på hos min moster sen. Mamma blev sur men jag skrattade så jag grät för de såg ut som en enda smörja och dem skulle vi bjuda på. Haha. Lite komiskt faktiskt. Mamma insåg också det roliga i det hela sen.

Mosade bakelser

Omosad bakelse

Så det kan gå

Nu ska jag snart börja göra mig iordning lite och sen ta 18.27bussen till Östertälje station.
En kärlekshälsning till F som är den bästa som finns.

Ha en mysig kväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: Felicia

du är ännu bättre! hoppas ni hade det mysigt i stockholm :)

2009-02-14 @ 22:02:44
Postat av: Camilla

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback