Ja? Nej? Kanske? Kanske inte?

Skön dag :)

Trevlig prat-mandarin-topmodel-läckerol-efterlyst-sexandthecity-dirtysexymoney-stund hemma hos Johanna.
Med Felicia också. Och utan Sara som inte kunde komma :(

Sara, du måste ju bli frisk till fredag... WE NEED YOU

Övningskörde idag med en ny körskolelärare, gillade honom.
Så det var ju bra.
Men nästa gång är det ännu en ny. Suck.
Får hoppas att man gillar honom också då.

Imorgon åker min mamma till Tallin på kryssning.
Jag är avundsjuk.
Inte just för Tallin, mest för att.. jag vill också iväg.
Var som helst egentligen.
Varför får inte jag följa med kan man ju fråga sig???

Blonda slingor. Ja? Nej?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Blonda slingor? Ja. Flera mysiga kvällar? Ja. En frisk Sara? Ja.

Postat av: Camilla

Blonda slingor blir det nog. En ny mysig kväll kommer imorgon. Och Sara är så gott som frisk :D

2009-02-05 @ 20:31:08
URL: http://camillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback