J, F och jag

Jag och Felicia och Johanna U möttes på stan och skulle välja film. Det är som vanligt lättare sagt än gjort. ''Det gör vi på fem minuter'' tänker man alltid innan, och sen står man där.. Och om det ändå bara kunde finnas en knapp på filmens baksida där man kunde trycka så att filmens innehåll läses upp. Men icke... Man ska ska stå där o läsa på arton filmer tills man bara tar någon, pga. tidsbrist, och så visar det sig att den är super-b. Så är det oftast iaf. Men filmen var väl okej.. Systrar i jeans, andra sommaren. Seg.. Irriterande vissa stunder. Men okej. Carmen (ugly betty) va döläcker and so was her boyfriend (speceillt när han log).

Sen garvade vi åt Felicia. Hon är lätt att skratta åt den människan. Och lite åt mig. Kollade på lite videos, dvs. Sen lämnade de mig och nu måste jag sova illa kvickt, så jag har lite ork att ta hand om ungar imorgon. Skulle börja halvtolv, och det kändes skitskönt, men sen skulle jag inte det längre (bara för att jag tyckte det var så skönt säkert), så nu är det nio som gäller. Fast till tre. Så det är ju skönt iaf. Hoppas på att inte dra på mig en huvudvärk under dagen. Brukar ju lätt (typ alltid..) kunna bli så. Jag har nämnligen inte tid att ligga i ett mörkt rum och ha migrän imorn kväll, för vi ska till Saras house. Fira hennes pappa och bror, dvs min morbror och kusin. Skojigt! Rätt roligt måste jag allt säga. Men jag längtar till lördagen och till Espadrillosen. Och morotsstavarna och till att se Felicia förvåning är hon öppnar presenten som hon har valt själv. (hon lovade att glömma bort vad det var nämnligen).

Godnatt då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback