Har du fått tekoppar? Ajdå.

Förutom att jag vid ett tilfälle någon gång på morgonen när alla barn bestämde sig för att gråta för allting och vara allmänt tjuriga, hade lust att skrika ''NU GÅR JAG HEM'' så var dagen okej. Mitt huvud mådde okej. Och efter den dumma morgonen blev allt också mer okej.

Ett barn var hemma pga. vattkoppor, och dagens söta kommentar från Oliver var:
''Kalle har fått tekoppar''
Där blev det lite fel va ;p

När jag hade rast så hade jag ett meddelande på telefonsvararen, min körlektion nästa vecka hade blivit flyttad från tolv till tio. Vilket inte var bra för fem öre, för då sitter jag nämnligen hos frissan! Jag som hade fixat och pusslat så bra, så att jag skulle till frissören först vid nio och sen köra vid tolv. Men icke... Då var det ju tvunget att bli skit av det. Så får antagligen boka va den lektionen...

När jag slutade vid halvfyra gick jag hem o sen åkte jag o pappa ut och övningskörde litegrann. Nu ska jag fixa med lite bilder åt min moster, sen käka middag och sen ska jag köra till Sara o co. Kalas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback