God jul!

Hej! Ojojoj vad jag stressade imorse, även fast jag satte klockan på halv elva och vi skulle åka halv två. Men jag tror jag tog det lite för lugnt när jag åt frukost.. Slutade med att det var en timme kvar, och på den tiden skulle jag hinna duscha, sminka, föna, fixa håret, välja kläder, klä på mig, packa lite saker, SLÅ IN JULKLAPPARNA. Jag vet inte vad det var med mig och julklappsinslagning i år, jag sköt upp det till allra sista sekund. Jag som alltid brukar ha det färdigt tidigt. Som tur var var det fler än jag som var sena, så vi kom iväg en halvtimme efter bestämd tid ^^, Men ingen större skandal.

Ang julklapparna så har jag ett tips: Slå inte in julklappar när ni har bråttom. Jag fann mig själv sitta och vråla av frustration när tejpen inte ville samarbeta, hahaha. Dessutom vart paketen allt annat än snygga... Men får väl trösta mig själv med att de ändå ska slitas upp senare. Jag hann förresten inte klart, jag hann varken sätta på snöre eller skriva vem paketen var till. Antingen fixar jag det nu eller så hoppar jag det? Som sagt, de ska ju ändå rivas upp ;p

Nu är vi alltså här hos min kusin utanför Nykvarn. Vi har hunnit fika, sett på Kalle och skypat ungefär en timme med Sara. Henne var vi ju tvungen att ha här, om så bara för en timme. Alla kom och sa hej och önskade God jul i camen :-) Nu tror jag minsan det är dags för mat snart.. ? Bra det, jag åt bara ett par knäckemackor med julskinka på imorse.

GOD JUL allihopa! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback