Underbara torsdag

Herregud.. Jag har haft huvudvärk precis hela dagen. Inte nog med det så var jag på kaosigaste avdelningen, så det fanns ju ingen chans att den skulle gå över. Jävla hemsk dag alltså. Trodde jag skulle smälla av. När vi slog ihop alla avdelningar vid fyra sög jag mig till de äldsta barnen, mina underbara sötnosar som är rena rama änglabarnen jämfört. Det är för DEM jag fortfarande går till det där stället. Nu blir jag helt blödig, haha. Söta underbara fina älskade barn.

Jaja, när jag kom hem vid halv sex gick jag raka vägen ner till mitt rum, stängde dörren och då släppte allt. Alla känslor man inte kan släppa ut på jobbet bara sköljde över mig. Och huvudet dunkade. Bytte bort jobbkläderna och la mig under täcket. Bara slappnade av. Somnade, vaknade åtta. Huvudvärken kvar.. Vaknade nio. Huvudvärken kvar. Men behövde äta så fick ta mig upp och fixa mat, tog en tablett och nu, 12 timmar efter att huvudvärken kom är den borta. Skönaste känslan någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback