Onsdag

Idag har jag jobbat från halv åtta till kvart i fyra. Typiskt nog kunde jag inte somna igårkväll, låg och vred mig från halv tolv till halv två ungefär :( Hatar sånt!! Sov nog inte så djupt de fyra timmarna jag hann sova, för när klockan ringde kände jag mig sådär konstigt pigg. Har varit samma sak hela dagen, eller kanske snarare zombie-like än pigg. Konstig iallafall. När jag kom hem fick jag någon knäpp och kände för att julpynta. Insåg att det behöves en rejält städning innan så det satte jag igång med. Julstädning! Hela paketet. Fan va mycket ytor det finns att damma alltså! Det hela tog tre timmar. Vi sjutiden damp jag ner i min säng och såg på The biggerst loser. Så skönt att ha städningen avklarad! Nu ligger jag i min säng, precis fått upp värmen i mitt rum med hjälp av filt, dator och ljus. Precis sett på Paradise. Alltså, hahaha. Denna Francesca. Var har de hittat henne egentligen? Argare människa får man ju leta efter. Har hon ens skrattat ett enda skratt (som inte var ett hånskratt eller ironiskt) på alla dessa dagar? Nej. Hon är bara arg, aggressiv, hotfull och det hoppar en jävla massa grodor ur mun på na.

Funderade just på när tröttheten skulle slå till.. Och den kom ungefär nu!
Sängdags tror jag minsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback