Every new beginning..

Idag har jag spelat en massa gitarr! Viva la vida, The ballad, My name is Luka och Show me heaven för att nämna några av låtarna jag hittat med ackord jag kan. Men favoriten är ändå Closing Time. Bra skit. Förresten och på tal om något annat, gud vad det snöar! Inte mig emot, men typiskt skulle vara ifall all snö försvann dagen innan julafton. Nu när man fått det så blir man ju lite orolig att man ska förlora det. Är ju trots allt en vecka kvar. Men det måste bli en vit jul.. Vet förresten vart vi sak fira jul nu, woho! Inte en dag försent som det bestämdes. Vi ska åka till Jenny, Fredrik och Vilmer :-) Ska bli mysigt. Och eftersom Vilmer är liten så kanske vi har tur och får en alldeles levande tomte också! Inte fy skam det. Längtar!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ställer du upp som frivillig tomte ;o). Ho, ho, ho.

2009-12-18 @ 13:35:45
Postat av: Camilla

haha, nej, jag utser min mamma till tomte :D hon har ju erfarenhet, så det bli jättebra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback