Viktiga beslut

Haha hade en sjuk dröm inatt. Sara sa ''Just det.. Jag har inte berättat men jag har hånglat med en massa av dina kompisar''. Jag bah aha.. vilka då? Så räknade hon typ upp alla mina killkompisar.

Lösaktiga lilla Sara ;D

Förövrigt hade jag inte mycket att säga..
Jag måste spåna på en massa saker idag.
På vad vi ska ta oss till i helgen, på om jag ska ha kvar vinterjackan jag köpt och sånt.. På vad jag ska äta till lunch. Många viktiga beslut som måste tas! Måste även spåna på hur jag ska betala 24-boxen säsong 7 som jag betällde och nu fått hem. Tydligen så tycker jag det är mer värt att ha den o vara pank än att inte ha den och ha lite pengar. Ibland undrar jag hur jag resonerar.... men jag ångrar det inte. Den stillar ju min 24-absinens.

Men jag undrar på allvar vad det ska bli av helgen..


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha tur att det bara va en dröm ja..host host ;)

2009-08-27 @ 17:17:21
Postat av: Camilla

Haha ... ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback