Sunday

Hejhej. Helgen har varit sådär.. I fredags hade vi förfest på min altan och sen var vi ute i Södertälje, Olearys. Inte allt för mycket folk som vanligt där nu för tiden men hade en kul utekväll ändå! Igår förfestade vi hos Emil i Hölö för att sen åka in till Tullen. Denna gång var det nog förfesten som var roligare.. Bilder och shit finns på facebook, och kanske här snart..

Eftersom Sofie sov här inatt efter Tullen (tack tack tack Thim för skjuts hem därifrån) så har vi pratat pratat pratat idag när vi vaknade och även kollat lite Eniro ;p Spännande det där. Sedan Sofie åkte har jag bara degat och nu ska vi snart åka till Emil och se film med honom och Thim. Jag röstade på skräckfilm men Emil är för rädd för sådant tydligen.. ;)

Nu ska jag gå och kolla om det finns några popcorn i skafferiet att ta med!! :D


Kommentarer
Postat av: Tummen

haha kallar du "Deja vu" för skräckfilm?:D

2009-08-31 @ 17:19:05
Postat av: Camilla

Haha nej, jag skrev det där innan vi åkte till Emil ju. Sa till honom innan på msn att vi kunde se skräckfilm men han ville inte ;p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback