Say you feel the way I do

Fasiken. Jag har städat och städat.. Men nu satte jag mig här vid datorn och fastnade. Men det känns iof som att jag har fått en hel del gjort och kan göra resten en annan dag.. Har rensat ut två stora påsar med kläder bla. som min syster ska få kolla igenom. En halv påse skor också.. Rena rama julafton för henne. Stött på ett x antal spindlar och tusentals dammkorn vilket resulterade i tusentals nysningar. Jag har insett att jag har så himla mycket skor varav häflten jag aldrig använt eller bara använt en gång. Så mycket jag kunde sparat på det.. Flera tusen tror jag. Gamla brända skivor från alla möjliga årtal har jag lyssnat på medans jag städade.. Sjukt hur så många låtar kan ha minnen med sig. Eller att man tänker på vissa personer när man hör dem.

Städandet har skapat lite ärenden som jag måste fixa imorgon:
- Åka till Elgiganten och kolla varför min rosa fina externa hårddisk plötsligt började glappa (hittade kvittot när jag städade!)
- Åka till V och lämna tillbaka väska och film.
- Till en skomakare för att se om de kan göra något åt ett par skor som totalt håller på att rasa ihop.

Jag undrar hur många av dem punkterna jag kommer få gjort..

Måste även ner på stan och lämna tillbaka en blus. Nöden har ingen lag, inser att jag måste prioritera andra saker än blusar just nu eftersom jag inte har så mycket pengar. Dyra blusar går bort. Fast känner jag mig själv rätt kommer jag att komma hem med någonting annat från stan istället... På tal om det, så köpte jag ett par leggings iförrgår med dragkedja längst  ner. Använde dem igår och så kändes de helt förstora, sådär jobbigt så de åker ner hela tiden.. 100 kr åt fanders!!!

http://open.spotify.com/track/1i5foUEas1aDwPQzON3Xw9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback