L.A Gigolo

Dagen.. Början orkar jag inte skriva om just nu känner jag. Men efteråt badade jag med mamma i grannens pool. Sen la jag mig på ett täcke på gräsmattan och skulle vila lite. Då började grannen klippa gräsmattan.. Inte så fridfullt. Somnade sen iaf. När jag vakade var det sjukt varmt. Tog en dusch och sen åt vi Abborrevock. Helt okej för att vara fisk, det är inte det godaste jag vet. Nu på kvällen har jag, Johanna, Emma och Sara varit på bio på Heron. Vi såg L.A Gigolo. Tycker den va bra, faktiskt. Annorlunda.. Mååånga sexscener. Konstigt slut. Så kan man sammanfatta den. Sen fikade vi litegrann. Och nu ligger jag här och har ont i magen, blev en hård kväll/natt igår. Imorgon drar allt igång igen, dagisar som varit stängda öppnar och det är återigen chans att en vikare behövs. Så jag ska nog sova nu så jag är fit for fight imorgon om det skulle behövas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback