Grönalund!

Grönalund i fredag var en jättekul dag. Vi hade dock hoppat på toppenväder men fick lite sämre.. En och annan skur men vi överlevde. Det bästa med det var att köerna var minimala, så otroligt skönt. Stå och vänta en timme för att åka ett åk på trettio sekunder känns inte så värt.. Som det var nu stod vi i kö allra högst tio minuter, oftast ca 2-5,. Skitbra. Insane går inte att beskriva på något annat sätt än INSANE. Skönaste karusell jag varit med om. Det hade jag inte trott. Vi åkte självklart kärlekstunneln, gick i lustigahuset, spökhuset osv. JA, vi åker slänggungorna ropade någon när det började regna, hur vi tänkte där vet jag inte för vi blev rätt så dyngsura.. Mitt i fikat kom Agnes upp på scenen, så vi kollade lite på henne. I slutet tänkte vi spela lite och några minuter senare var vi ca 6 kilo choklad rikare.

Av någon konstig anledning var jag inte speciellt trött när vi kom hem runt halvtolv så jag och Sofie gick upp till Grusåsen där hennes bil stod och mötte Thim och Emil. Vi hängde lite på ett ställe innan vi åkte hem till mig och roade oss lite i mitt rum.

















































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback