Dåliga filmväljare

Hejsan. Det blidde så att jag och Felicia åkte och hyrde film. Skäckfilm hade vi ställt in oss på men eftersom vi vet att det finns så många kassa skräckfilmer så hoppade vi det och letade efter en annan istället. Fyfasiken vad jag hatar att hyra film.. Jag har nog aldrig någonsin i mitt liv valt en film snabbt. Står minst en halvtimme och läser på sjutton filmer innan man till slut är så varm o trött så man bara tar en. Vi lyckas aldrig.. Verkligen aldrig. Vi hyr bara en massa skit. Konstiga franska filmer om galna kvinnor eller konstigt filmade som man inte ens orkar se mer än fem minuter på lyckas vi komma hem med.

Vi hyrde iaf en film som jag nu inte minns namnet på.. Den var seg ända till slutet, då var den väl okej.
Innan var vi ända till Maxi och skulle handla för allt annat hade stängt.. Jordgubbar, choklad, bigarråer plockade vi på oss innan vi kom på att vi inte ville ha något av det. Så vi poppade popcorn hemma istället. Det var gött det. Gött mos som F skulle sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback