Vad händer idag då?

Godmorgon! Jag drömde skumma drömmar inatt, delvis att jag körde av vägen första gången jag skulle köra själv (haha) och att jag fick ett erbjudande om att bli barnflicka på heltid hos en familj. Jag undrar om jag börjar sakna mina dagisbarn, tänkte jag när jag vakade. Tre sekunder senare kollade jag min mobil och då hade jag fått erbjudnandet att jobba imorgon efter uppkörningen.

Härnäst ska jag hoppa in i duschen, äta frukost och sen åka ner på stan och övningsköra för sista gången i trafikskolan (om man inte räknar med halvtimmen innan uppkörningen). Hoppas det går bra, lite oroligt annars. Sen ska jag ta 13 tåget till Sthlm, Felicia hoppar på i Östertälje o så ska vi shoppa. Eller jag ska se om jag hittar något mer att önska mig i present.

Usch, nu fick jag ont i magen när jag tänkte på morgondagen. Må det gå bra!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback