Valborg?

Nu har jag fått min lönespec! Dubbelt så mkt som jag trodde, jag lyckas alltid räkna fel.. Men på så vis blir det ju alltid en trevlig överraskning, iof.

Helt plötsligt, förut idag, så kom jag på att jag skulle ner på stan så jag åkte ner och kikade runt lite. Shoppade lite på H&m och Bikbok. Lite sommarkläder, kan ju behövas. Längtar till Rhodos!!!

Jag tror inte jag är helt på topp.. Jag vet inte vad det är, känner mig seg och lite virrig i huvudet. På torsdag är det Valborg. Jag känner inte för att festa loss, supa, gå ut eller något. Jag känner för att gå till en eld, grilla, mysa, spel kubb. Men nästan alla har supar-planer, verkar det som..

Vill tacka alla mina vänner för alla underabara presenter, blev jätteglad för allting.
Det här är klockan jag fick av Sara


Kommentarer
Postat av: Johanna

eld, grilla, mysa, spel kubb. ja tack

Postat av: alexandra

längtar också till rhodos!

2009-04-28 @ 10:22:46
URL: http://alexandramari.blogg.se/
Postat av: Sarre

Så lite så, visst är jag bra på att välja present till dig ;D mwihihi..



RHODOOOOOOOOS :D<3

2009-04-28 @ 16:06:54
Postat av: Sarre

Så lite så, visst är jag bra på att välja present till dig ;D mwihihi..tack själv för allting!



RHODOOOOOOOOS :D<3

2009-04-28 @ 16:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback