Söndag 12 april

Igår var det födelsedagskalas för min syster. Hon fyller 17 imorgon, vilket är helskumt. Men som vi pratade om i lördags hemma hos Elin, så kommer småsyskon alltid att vara små vilken ålder de än har.

Det kom iaf en massa släkt
och det blev fika, sång, fotboll, lek, presentöppning och tårta i solen.

När folk började dra sig hemmåt kom jag på att jag ville se både Òne tree hill och Gossip girl på femman. Men jag hade inte en enda kanal på min tv efter att vi bytt till stadsnätet från box. Efter måånga försök så lyckades vi få fram några kanaler. Men bilden var och är fortfarande ett stort skämt. Haha, så jävla dålig. Det är femman blandat med myrornas krig. Ännu värre på fyran och vissa kanaler går inte att se på alls. Måste fixas.. Har ingen aning om hur dock.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback