Rhodos 7-14 juni

Igår bokade jag en resa åt mig, Sara och Alex till Rhodos stad. Vi ska hälsa på Felicia såklart! Hittade ett litet hotell nära strand och centrum, young selection. Det är om ca en och en halv månad, närmare bestämt två dagar efter tjejernas student, den 7e juni. Kom undan väldig billigt också, vilket känns skönt.  Så har man lite över till resten av sommaren också! Kreta, Gotland. Gärna Göteborg, och en roadtrip. Även snack om kolmården (med systemkameran!). Allt blir så mycket roligare, lättare och bättre när man har tillgång till en bil.

Kommentarer
Postat av: Felicia

:)<3

2009-04-21 @ 13:27:25
Postat av: Johanna

Då missar ni mitt studentfirande :( Men ni är hemma på min födelsedag åtminstone :)

Postat av: Anonym

It's gonna be AWESOME :D:D:D<3

2009-04-21 @ 21:05:29
Postat av: Camilla

<3! Ja, kom på det förut, det är ju lite tråkigt. Men ja, som sagt, är ju hemma på din födelsedag iaf:)

2009-04-24 @ 09:44:37
URL: http://camillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback