Må vara hårda ord men ni förtjänar det

Jag har precis läst lite gamla inlägg i min blogg, och jag vill bara spy galla över AGNETA och ANN. Hemska jävla människor, må ni brinna i helvetet. Jag är så glad att jag slipper er och jag är så ledsen för att ni förpestade mitt (våra) liv förut. Om ni inte har koll så är dessa två människor lärare. Väldigt dåliga sådana. Den ena är en spydig hagga som anklagar folk för fusk och kommer med bitchiga kommentarer och den andra är en oansvarig, förvirrad, idiot till människa som jag undrar hur hon egentligen fick jobbet som lärare. Helt. jävla. lost. Mer irriterande människa får man leta efter. Nej tack och lov för att tiden med er är slut.

Och där fick jag ut lite aggressioner.
Det funkar faktiskt att skriva av sig i bloggen när man är upprörd.

Kommentarer
Postat av: Felicia

hahaha "må dom brinna i helvetet", the new thing ;)

2009-04-29 @ 14:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback