Like that

Idag har jag blivit medlem, eller hur man nu ska uttrycka sig, i Tv4anytime. Har nu börjat ta igen de BB avsnitt jag missat.. Men det krånglar en massa, of course Men men .. 90210 finns det att se också, samt Beck och massa annat. Det är jäkligt bra. 50 kr i månaden, det är det värt. Mor och far ska ju dessutom betala 25 kronor. För jag har ju inte råd att betala allt, 50 kr draget från kortet varje månad skulle ju ruinera mig.

Jag fick ett plötsligt sug att åka till Sthlm. Men jag var just där? För att shoppa alltså. Sommarkläder! Kanske ska ta och göra det imorgon.. ensam eller med någon, går bra vilket som. Visst skulle jag känna mig lite lonely om jag gick runt ensam i Sthlm (och skulle behöva hålla mig till de ställen jag hittar till) men det skulle funka. Jag behöver ny mascara, en jeansjacka med korta ärmar, och.. en.. sak som jag inte orkar beskriva.. Och lite mer. Man behöver alltid saker. På tal om något annat, som jag inte kan shoppa, men som jag behöver, så är det en fungerande tvbild. Denna nu, som är så dålig, den går mig på nerverna. Fast visst har jag vant mig lite, men det är ju inge kul. Ingen idé att se på tex. project runway för man ser knappt hur kläderna ser ut. Och påtalomprogram så är det DH ikväll!! I like that.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback