Långfredag

Vår middag idag med släkten kändes mest som en vanlig middag. Ingen påskmiddag. Visserligen var det påsk(/jul/midsommar osv)mat men förutom det såg jag inte en enda gul kyckling eller ens gul sak. Eller jo, Lindas nyinköpta påsktröja från H&m ;) Efter maten, som enligt mig inte är någon höjdare, så blev det fika bestående av någon chokladtårta (som ingen ändå orkade äta pga. all mat) och sen spelade vi Buzz. Övningskörde dit och hem, gick galant. Dock hetsar min mamma, som inte har kört med mig på jättelänge och inte vet vad jag kan och inte kan, upp sig. Hon trodde inte att jag visste att man måste hålla koll på om det kommer bilar när man åker förbi påfarter på motorvägen. Inte heller att jag visste vad man skulle göra ifall det kom någon bil där. Lilla mamma. Tror hon verkligen att jag (kanske) tar körkort nästa vecka och inte vet en sådan sak?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback