Hell

Igår var en sån där dag som man helst vill glömma.. Jag vaknade vid kvart över tio. Gick upp och fixade lite, satte i linser och så. Hade inte hunnit göra mycket mer innan de ringde och ville ha mig på jobbet. Jag åkte dit och gick inte många minuter innan huvudvärken kom. Höll i sig hela dagen till halv fem, det var jobbigt men det gick ändå. Men som vanligt, när jag kom hem, så blev det värre. Värre och värre och ännu värre. Tills jag bara har lust att skjuta mig själv. Jag plågade mig igenom två avsnitt av vänner utan ljud tills inte det gick heller. Så då la jag mig bara och låg. I min säng. Vid nio gick jag upp och borstade tänderna och la mig för att sova för natten. Jag hatar att ha så ont. Det är så fruktansvärt. Vet inte vart jag ska ta vägen.

Kände mig väldigt skör idag när jag återigen gick till jobbet. Hela väskan full med olika tabletter för olika sorters huvudvärk, ifall att. Men slutade ett och mår helt okej nu. Tack och lov! Hade inte pallat en till kväll av det där.

Fint väder idag och även fint i helgen också, har jag hört. Alltid kul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback