Det blev en solig dag

Hellu. Jag har varit nere en sväng på stan idag med mamma och Linda. Fixade nytt pass till oss och även IDkort till Linda. Jag hatar den där kameran där på polisstationen, kan det bli fulare bilder än de som blir där? Undra om någon någonsin har blivit bra i den kameran.

Sen kollade jag och mamma lite i affärer och så. Jag la undan en klocka på Ur och penn som jag gillade lite men behöver lite smakråd av kompisar kände jag. Mamma är inge bra på sånt, vi har inte riktiktgt samma smak.

Ser på OC nu, men strax kommer Felicia över.

Btw, så har jag kommit på en hel massa med saker att önska mig nu. Och
klänningen är beställd, hoppas den passar bara. Det är det som är så svårt när man köper från internet. Jobbigt om man måste börja byta och skicka tillbaka och så. Får hoppas på det bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback