Tis

Yees idag kom min mamma in klockan nio och sa att jag skulle jobba klockan ett. Så jag sov lite till, sen gick jag till jobbet. Var på avdelningen med lite äldre barn idag. Och de var helt crazy! Målade sig i ansiktet.. Målade på mina kläder. En unge tog typ stryptag på mig, haha.. Sen slängde hon in sitt huvud i mitt kindben så jag fick jätteont. Tuur att det bara var tre timmar. Sen när klockan blev fyra gick jag över till mammas avdelning där de hade föräldrafest. Käkade korv och pratade med lite föräldrar och barn. Tackar vet jag de barnen. Sen gick jag hem i regnet... Utan paraply, för det var hos F

Idag på kvällen blev det strömavbrott.. Jag satt och kollade på tv. Strömavbrottet varade och jag började få lite panik. Fanns ju inte ett skit att göra?? Så jag åkte ut och övningskörde med pappa och när vi kom hem så var allt som det skulle. puuuh :D Passade på att  hämta paraplyeeeeet också. Fiffigt Elin. Och på tal om Elin.. Jag har inte träffat dig sen vi kom hem från Gotland? Det är förbedrövligt! 

Kommentarer
Postat av: Felicia

det har du visste :P på ollan när danderydarna va här

2008-09-09 @ 22:19:04
Postat av: Camilla

Juste. Jag funderade riktigt mkt innan jag skrev, men kom inte på någon gång :p men den gången var väl sisåsär en halvtimme så.. den räknas inte ;p

2008-09-09 @ 22:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback