Tonight

Vaknade av att jag inte kunde andas imorse..
Mmm.. mysigt.

Det är så jävla kallt nere i mitt rum så det måste ju bero på det.
I kombination med något annat kanske..
Mitt rum är dammigt
Jag är nog dammallegiker. Skulle inte förvåna mig

Jag har käkat en fralla och tagit en huvudvärkstablett..
Hoppats 100 ggr att jag ska må bättre ikväll
Ifall jag mår bättre tänker jag supa gärnet
Ifall jag inte gör det så kommer jag begrava mina sorger i sprit
Hihi. Win - win situation ;)

Snart ska jag måla min naglar röda.
Byta lakan i min säng och dammsuga
Eller ja.. Mamma ska dammsuga.

Tonight tonight..

Kommentarer
Postat av: alex

IKVÄLL KÖR VI! :D

Postat av: Alina

Godagens! Kikar in* :)

2008-09-27 @ 17:00:27
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback