Ikea eller doktorn?

Jävla skit????????

Jag vaknade av att jag inte kunde öppna ögonen typ.. hehe aa lika trevligt som det låter. Helt svullna och skit.. Helt tung i huvudet och en aning ont i halsen men jag duschade och gick till jobbet.. Kunde ju inte lämna barnen i sticket. Eller pengarna ;) Och dagen gick rätt bra förutom att jag kände mig lite utmattad. Och ibland såg jag inget, ni vet för sånt där härligt som kommer i ögonen när man har ögoninflammation :D för jag antar att det är det jag håller på att få.. Och det är INTE kul. Jag har haft det en gång förut och det jag kommer ihåg mest från då är att jag bara grät och grät och ville dö alternativt sova så jag skulle slippa smärtan. Det är hemskt.. Jag orkar inte. Jag sitter iaf och baddar med nån saltsak som mamma har kokat ihop mellan varven.. Det dunkar också hemskt i ögonen. Speciellt när jag ligger på visst sätt.. Känna lite som att någon har lagt sågspån under ögonlocken. Jag tror aldrig jag har haft så ont som när jag hade ögoninflammation den där gången... Snälla jag vill inte ha det igen??

Men jag ska fan ändå till Ikea imorn. Om jag så måste gå där mellan sängar och skrivbord och badda ögat med saltsak.

Men nu säger mamma att vi kanske måste till doktorn istället... MEN VA KUUUUUL :D Ikea - doktorn? Doktorn.. Ikea? Jag tror jag väljer doktorn. So fucking funny there. Men nu ska jag iaf äta potatisbullar med lingonsylt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback