Fredag

Igårkväll hade jag mycket ont, då ställde vi in Ikea. Imorse vaknade jag med döda ögon men det gjorde inte så ont, så jag ringde till mammas jobb och sa att vi skulle åka iaf. Mamma blev lite ledsen för hon hade tänkt städa (??hm). Men vi åkte iaf, jag ville ju så gärna. Hade ju fan sett fram emot det! Det visade sig dock vara ett rätt stort misstag..

Började med att jag skulle övningsköra dit. Satte mig bakom ratten.. Mamma kollade på mig och frågade om jag verkligen skulle köra så som jag mådde. Nej, sa jag och gick runt bilen till passagerarplatsen. På vägen dit mådde jag craaapy crap och när vi kom dit gick jag runt som en zombie, orkade knappt prata.. Bara snurrade i huvudet som värkte som bara den. I nästan kändes det som om jag hade en konstant kallsup som gjorde att det inte gick att andas där. Ont gjorde det också.

Fast  vi tog en fika och det hela gick rätt okej till slut. Lite virrig i huvet och lite svårt att tänka och dvs fatta beslut men tillslut kom jag hem med lite fina saker och en plan om att senare åka och köpa lite saker med kärra på bilen, eftersom det inte fick plats nu. Såå att aa, lite lyckat var det ju iaf. Och jag fick hem den allra finaste kudden! Blommig. Jättefin. Helt onödig för jag har så mycket kuddar men vad skulle jag göra? Var ju kärlek vid första ögonkasten. Den kostade två hundra kronor. Vet inte vad som är normalt för ett kudde men mamma köpte iaf en för 39.... Hehehe. Sen köpte jag en tavla med maskrosor på. Ni vet när de har vissat och blir sådär flygiga?

Jag råkade ha ner en tavla som gick sönder också :O CRASH lät det i hela rummet.. Sen gick mamma och jag visslandes därifrån. HEHE. Och på vägen hem var det fullsmockat på motorvägen så vi skulle köra gamla stockholmsvägen hem. Blev många usvängar, en trip in till hallunda och många rondeller hit och dit innan vi hittade rätt.. Haha. Vilket påminde mig om en gång när vi skulle till mina sysslignar i Vällingby. Irrade runt i Stockholmstrakten i flera timmar innan vi hittade rätt. Var påväg att ge upp när vi märkte att vi befann oss på parallelgatan till dit vi skulle hahah!

Men imorgon tycker jag att jag kan vara frisk. Iaf friskare. Helst friskast.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback