Onsdag

Idag har jag jobbat och sen varit på på stan. Innan jag åkte ner på stan pressade jag i mig själv en massa kaffe, så jag inte skulle somna på bussen eller liknande.. Jag dricker aldrig kaffe. Och vi hade inte ens någon mjölk hemma.. Skandal. Var inge vidare gott .. :p När jag åkte hem från stan fick jag lite Colin-flashbacks när jag såg att Lillian var ute med en etta-klass och labbade. Kommer faktiskt ihåg när vi var ute med henne. Kollade på fåglar, svampar, blommor och blad. Lillian var alltså då varan naturkunskapslärare. En väldigt underlig kvinna och lika underlig som hon var pratade hon. Tyckte nästan lite synd om de stackarna.. Första året och början på terminen dvs de har mååånga lektioner kvar med kära Lillian.

Jag har kollat på en maaassa serier och så efter stan för att jag inte skulle somna. Kyle xy, en massa Andra avenyn avsnitt och så har jag sett på step up 2. Jag var rätt så säker på att den inte skulle vara i närheten så bra som ettan.. Men guess what? Den var det. Ungefär lika bra typ. Och då är den braaaa. Tänkte också innan att Step up, den första filmen, blir väldigt mycket bra pga. snygga eller iaf en snygg kille. Gissa vad igen? Denna film innehöll typ den snyggaste kille jag sett någonsin? Jag njöt hela filmen igenom, sannerligen! Okej jag kanske överdrev men jävligt snygg var han


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback