Tors

Hello there. Jag ligger i min säng nu. Under min filt. Jag har huvudvärk :(..

Fast dagen började bra.. Jag åkte ner på stan och mötte Johanna och Sophie. Vi kikade och så käkade vi. Sen kikade vi mer och sen köpte vi glass/paj/vatten/cola och satte oss vid maren. Skitnice där när det var så fint väder idag. Satt där ett bra tag och såg på hoppande fiskar och kommenterade änder.. Haha. Så kul man kan ha.

Sen köpte tjejerna biljett till på lördag. Sophie skulle jobba sen så då åkte Johanna och jag hem till Rosenlund och kikade in i den nya, fast kanske inte längre så nya, inredningsbutiken om ligger några meter ifrån mitt hus. Det var sådär där, men Johanna lyckades iaf hitta ett ljus.

Själv kom jag hem från stan med en gris och ett par örhängen. Jag hade ju tänkt hitta något till på lördag men vår stads affärer är ju hoplösa.. Får väl sätta på mig en gammal palta och vara glad. Fast det är ju så mycket roligare när man har nya fina kläder. Ang. min gris så ska ni få se den sen :D

Nu ska jag köra Sanning och konka men Crille på msn .. :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback