Sthlm

Idag mådde jag faktiskt lite bättre..
Har knappt haft ont i halsen på hela dagen.
Men det börjar komma lite smått nu känner jag.
Skumt.. Blir inte klok på detta

Jag och Felicia åkte iaf upp till sthlm i jakt på skor
Och skor kom vi båda hem med!
Köpte ett par för 600 på Din Sko..
Lite mkt för ett par skor tycker jag faktiskt, men jag  gillade dem skaprt
De var svarta.. låga stövlar, så att säga..
Kom hem med en väska och ett armband också!
Ekar snart på kontot..

Imorgon ska jag jobba
Tanken på söta barn får mig att orka
För egentligen har jag noll lust just nu..
Fast det är inte så länge imorn..
Sen senare ska jag käka middag med Felicia och henne syster

Jag kikade lite på Idol när jag kom hem från Sthlm
Tycker ärligt talat att killarna var rätt döda..
Tråkiga.
Jag gillar en av Robinarna bäst. Den sötaste
Tjejerna igår däremot.
Det var så många bra att jag inte kunde bestämma mig för någon favorit

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback