Ett.. två.. tre...... ?

Ni vet det där att man ska räkna till tio när man är irrirerad/arg/ledsen/förbannad?
Det funkar aldrig för mig..
Det är ju bara ren skär bullshit
När jag blir irriterad så flödar irritationen genom hela kroppen
Går inte att göra sig av med på några som helst villkor
Allra minst genom att räkna till tio
Kan typ förstöra hela kvällen..
Fast sen, helt plötsligt, så går det över

Om jag skulle säga till er att jag vill ha rött Extra, tuggummi alltså.
Skulle ni då gå och köpa nått jävla extra med raspberrysmak? (själva paketet var rött)
Nej, ni skulle köpa rött Extra. Dvs. där själva Extra-texten är röd.
Men vissa förstår inte sånna enkla instruktioner..
Tycker bara det är lite.. korkat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback