AAAAAAAAAAAAAJ.. mitt öga

Idag är jag lite halvsjuk.. Inte så farligt förutom mitt öga, som är i uppror. Imorn ska jag jobba!!! Hope to god att jag inte mår såhär då. Som min kära vän uttryckte sig nyss: Sjuk + jobbiga barn = helvete. Och så är det ju.

Jag har varit en sväng nere på stan med mamma idag. Hehehe de var en upplevelse det.
Och juste.. Tycker det var lite kul. Att jag totalt hade missat att jorden skulle gå under idag? Någon som hade koll på det? Läste det precis i Beas blogg. Ett inlägg hon skerv igår. Tur att jag inte läste det då, igår alltså, för då skulle jag väl blivit skiträdd. Paranoid och hypokonriker som jag är. Det är kyyyyl att vara det. Jag har sjuka tankar ska ni veta.. Bara jag möter en man när jag går ute fladdrar fantasin iväg.. Brukar sluta med en hel historia i mitt huve innan jag ens paserat honom HAHAH.. Alltså att han typ styckar mig. Eller mördar sig med sin gräsklippare.. Oh yes Im good.

Sen har jag en fundering. Sitter just nu och ser på Idol. Hur i herrrans namn kan det finnas så många människor som sjunger så dåligt men inte vet om det? De tror allvarligt att de sjunger bra. När de låter som jagvetintevad. De blir helt förvånade, förkrossade när de får veta att de inte kan sjunga. Speciellt vissa.. De måste ju vara döva om de inte hör att det låter som SKIT? Det är ju frustrerande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback