When you were young

Jag ska till jobbet om fyra minuter och jag är så sömnig..
Jag vill ligga kvar  här under min röda filt
Helst sova massa mer

Thank god att det bara är fyra timmar.
Fast lite skönt är det att få lite annat att tänka på..
Hm
hm
hm
hehe
suck.

He doesn't look a thing like Jesus
But he talks like a gentlemen
Like you imagined when you were young

You sit there in your heartache
Waiting on some beautiful boy
To save you from your old ways
You play forgiveness
Watch it now here he comes
-----------


Kommentarer
Postat av: Anonym

The Killers (L)

2008-10-13 @ 17:02:34
Postat av: vänskä

så himla bra låt

Postat av: Camilla

yes yes yes:D

2008-10-13 @ 23:03:32
URL: http://camillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback