Gross..

Tudiludi.

Jag sitter och kikar på Gossip girl nu och dricker varm oboy. Det är mys.

Något som däremot var allt annat än mys vad min skräckupplevelse idag. Mitt rum såg ut som ett bombnedslag, saker överallt. Så jag skulle plocka bort lite gamla glas, tallrikar och sånt. När jag lyfter på det så så flyger några flugor upp, usch. Men sakta så märker jag att det inte är några flugor utan massa flugor. Som flyger omkring mig överallt och när jag kollar runt ser jag flugorna sitta överallt!!! På mina väggar, på min spegel, på mina smycken, på golvet överallt. Sjukt äckligt. Snappade åt mig telefonen, sprang ut från rummet och ringde mamma i ren panik. Usch ni fattar inte hur äckligt det var. Det var typ som en skäckfilm, typ som myrorna fast ja.. fruktflygorna istället. Det var sådana där små alltså. Kryllade. Överallt. Gross!! Hade ingen aning om hur jag skulle få ut dem men så sa pappa att jag skullet ta dammsugaren. Så jag sög och sög skitlänge och hela tiden ploppade det upp nya. Jag lovar att det var över 100 st, minst sagt.

Nuuuu är de iaf borta, såvida ingen lurar någonstans vilket jag är rätt säker på. Och jag har definitivt lärt mig en läxa.. Tänker ALDRIG mer låta gamla tallrikar eller glas stå.


Kommentarer
Postat av: Anonym

"jag sög och sög skitlänge" hihi

2008-10-26 @ 20:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback