1 Oktober

Jisses... Jag är så trött..
Helt slut i hela kroppen.
Ligger här och försöker hålla ögonen öppna.

Har jobbat idag, därav tröttheten, eftersom jag gick upp tidigt.
Men sen sov jag faktiskt två timmar när jag kom hem.
Men jag tror nästan det är den här årstiden som gör en trött.
Mörkt och kall. Hur kan man vara pigg i detta rusk?

Kände ju absolut inte för att jobba igår, men den här dagen var kul.
Vi var i skogen och grejer. Klättrade upp för berg och en massa.
Och vissa barn är så tussiga.
Lille Melvin har så korta ben så det var inte lätt för honom att klättra.
Fick i princip bära honom upp ;p
Typ träning för min del, haha

Senare idag åkte jag med Felicia och hennes syster ner på stan.
Vi käkade lite middag och jag fick ont i magen.
Inte av maten utan av allt skratt, haha!

Snart är det heeeeeelg.
Och snart börjar Grey's anatomy.

Btw.. Jag har kikat på lite bilder ikväll från bla. Spanien.
Fyfan.. Så brun man var.
Och så blek man är nu
Hemskt ju.
Deprimerande.
Att vara brun är så fint.

Nu börjar Idol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback