Okej okej okej

Jag blir besviken på er. Någon kan väl säga vafan jag ska ta mig till med mitt tråkiga hår?!?!
Annars kommer jag ju ingenstans..

Jag börjar allvarligt talat blir rädd för att bo i den här staden.
På en vecka är det:
En flicka (en annan vikarie på mitt jobbs dotter) bli antastad i blombacka.
Hon blev trackasserad via sms och telefon
Och en dag slog han till, drog in henne i en buske, slet av henne kläderna osv
I helgen blev även en människa skjuten nere på stan.
Väpnat rån i Brunnsäng..

Att det bor så många störda personer i den här staden.
USCH

Jaja.. Trots denna hemska stad så har jag haft en jättebra helg!
Fredagen.. Jag hade planerat Idol och film under min filt hemma i min säng.
Men.. någon sa krogen och jag nappade. Haha
Jag, Sofie och Simon tog oss hem till Kim och förkrökade.
Taxi till Hamn där vi efter lite om och men gick in.
Den impulsartade kvällen blev jättelyckad med sång och dans.
Det enda minuset var väl att vi inte kände allt för många där men vi hade ju varandra :D
Och Shlatan såklart!











Lördag vaknade jag och hade fortfarande nattens drömmar i huvudet.
Fyra olika drömmar var det.
Den första handlade om att min döda farfar ringde..
Den andra om att en person dog
Och både den tredje och fjärde om att jag blev förföljd.
Mina drömmar är så ljusa och glada.

Jag tog det lungt i min säng i tron om att jag hade absolut ingenting att göra på dagen.
Tills mamma kommer ner och påminner om att vi ska åka och fira morfar som fyllde år!
Brådis brådis..
Blev fika och underbara bilder på världens underbaraste unge.
De kommer ni få se sen vare sig ni vill eller inte :D

Sen blev det mer brådis då jag kom hem, skulle städa och göra mig iordning på en timme.
Tog bussen ner på stan och mötte upp Felicia, Elin och Sara.
Vi hyrde skräckfilmer, köpte naturgodis och till sist gick vi till Full House och köpte kinamat!
Mamma hämtade oss och hemma satt vi i mitt rum på kuddar och käkade ^^,
Otroligt mysig kväll.
Filmerna var dock inge vidare ..
Men kändes lite som man var tillbaka back in the days när alla sen sov över.
Madrasser över hela govlet och snack till klockan halv fem.
Dock var Johanna här i endast 50 minuter på grund av vissa omständigheter..














Kommentarer
Postat av: felicia

heheh notera min hand på sista bilden

2008-10-05 @ 21:24:12
Postat av: Camilla

haha den hade jag missat

Postat av: Elin

vilka myspys bilder :D

2008-10-05 @ 23:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback