mhm?

Godmorgon godmorgon.

Som jag uttryckte mig i förra inlägget så var gårdagens planer om att gå ut lite oigenomtänka från min sida.
Jag hade feber märkte jag innan.
jag hade huvudvärk och ja..
jag var trött efter att ha vaknat halv sex på morgonen.
Men det stoppade tydligen inte mig....
Fast sen när jag kom ut så kände jag bara neeeeeej detta funkar nte.
Så tog 00.30bussen hem..
Låg i min säng och kände mig deprimerad. haha
Sen svepte jag ett glas oboy för att få bort spritsmaken och somnade.
Mådde skitilla och min hals gjrode ont också..
Sen ringde någon liten fulir och väckte mig :O
Kommer inte ens ihåg att jag svarade, bara att jag sa att jag måste lägga på för jag måste sova

hur som helst! Vi hade iaf lite mysigt hos Felicia.
Men på olearys var liksom sjuttiiotusen folk som jag inte kände igen för fem öre?
Vart var alla kändisar liksom.

Nu ska jag ringa Sara.
Jag ska möta henne och Felicia på stan senare.
Vi ska käka nancys och köpa present till Isac
Och sen ska vi till danderyd och fira isac. 
Förfesta och sen ut någonstans i sthlm.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback