Fredagen

Goder afton.

Det tog emot att gå ut idag alltså...
Blåse och regnade  och fy, ett paraply var ju nästan inte nödvändigt.
Man blev helt dyngsur ändå!
Men jag åkte ner på stan vid halvtvå och mötte Sara & Alex.
Vi skulle kolla efter nått till halloweenfesten på olearys på lördag.
Hade inte tänkt klä ut mig, skulle bara kika lite ifall att jag hittade nått kul kanske.
Och jag hittade lite smått och gott faktiskt.
Så då återstår det för er att se vad det blev, på lördag.
Vet dock inte vad jag skulle svara om någon frågade ''Vad är du utklädd till?''
Kanske ''Jag är bara utklädd...''. Haha.

Sen kom Felicia ner på stan och vi handlade middagen till imorgon.
Godaste potatisgratängen ever och fläskfilé.
Så då blir det vi sex som käkar middag och förfestar hos Felicia.
Blir lite stressig dag dock, för innan ska Sara och jag till Vagnhärad.
Vår kusin fyller år så klockan tre-halvfyra är det fika där.
Sen ska vi vara hos Felicia sex.. Lite dåligt med tid.
Men men... ROLIG DAG!!

Kom och C är alltid kul att besöka ^^,

Visst skulle det funka för alex med guldigt hår??

Felicia funderade allvarligt på den här hatten... ;) Meeen, den var lite för dyr. Hela 60 kronor!

Kommentarer
Postat av: Felicia

den va faktiskt dyrare än så :(

2008-10-31 @ 19:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback