Atja

Atja!!!

Jobbade från 11.30-16.00 idag.
Hos de allra minsta barnen för  första gången.
Det var jättemys och tiden bara rann iväg, gick hur fort som helst!
Fast sen när jag slutade gick jag in och kramade på mina vanliga sötbarn!
Skulle ju jobbat där inne på onsdag men nu tackade jag nej till det
Så att jag kan hitta på lite saker denna vecka med de som har lov eller inte heller jobbar.

Snart ska jag äta tacos,
sen ska jag klo på sex and the city resten av kvällen
Men såklart inte när det är Prison Break!!!! ;D

Fast nu kom jag på att jag ska nog övningsköra till Felicia och hämta mina saker
Och sedan till moraberg och köpa en sladd
En sån där som man kopplar från datan till tvn
Hoppas bara inte att min tv är för oldie för det....

Hear you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback