Tisdag

Ojojoj så jag får kämpa för att hålla ögonlocken öppna...

Idag fick vi veta att han jag vikar för kommer vara sjuk resten av veckan.. Så då blir det jobb för min del. Vet inte om det var bra eller dåligt, jag är lite less på det här jobbet för tillfället. Men men.. ''Om det finns jobb imorn så kommer jag fan säga att jag inte kan'' sa jag till Felicia nån timme innan jag blev erbjuden mer jobb. Men när det väl finns jobb så är det ju smart att ta det. Money money får man tänka...

Haha, dagens två kommentarer:

J, flicka 4 år: Vetu, Camilla... Varför är du så snygg hela tiden?
 hahaha ^^,

Och:
A, flicka 4 år: Jag tycker om min mamma!
J, flicka 4 år: Jag tycker om min pappa! 
M, pojke 3 år: Jag tycker om killar.
Haha.... ? XD

Jag har dessutom Smurfhits på huvudet ..... ''Uuh aah smurfa lite till' ;D
Och idag har jag vikt ca 15 loppor.
Och träffat Gubben höst och Gumman kompost :O

Nu ska jag invänta Desperate housewives, sen sova pådirekten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback