STHLM

Hallå där!
Idag har min sötsak till kusin och jag varit i sthlm och köpt upp våra pengar.
Eller nej, jag hade sattit en köpegräns på 1000 kronor och det klarade jag av!
Duktigt av mig.
Hittade jag två av tre saker som hade hade tänkt köpa.
En klänning och ett halsbandsklocka.
Men inga festskor..
Fast ett par vantar, en stickad tröja och en t-shirt också.
Älskar att komma hem med nya saker!

Jag sitter uppe i köket och 'lagar mat' nu ....
Och med lagar mat menar jag micrar en pastarätt ;p
haha...

Min mamma kom just hem från jobbet.
Det hade tydligen varit jättemånga som hade frågat efter mig idag
Frågat ifall jag kunde jobba idag och andra dagar denna vecka
Liksom så typsikt...
Får hoppas det är samma efterfrågan nästa vecka också.

Nu ska jag äta min pastarätt!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback