Är de onsdag?

Godmorgon tänkte jag skriva men det är fan snart god kväll som gäller.

Hektisk dag alltså!
Eller inte ...
Jag vaknade av att jag frös som jag vet inte vad.
Sjutton år senare åt jag frukost.
Hittade osten i skafferiet och ugnen var på.
Någon som var trött imorse?

Sen har jag försökt mig på att kolla på Andra avenyn
men sånt är ju aldrig lätt när man har ett internet som jag.
Ett trådlöst bråkigt internet 1000 meter bort eller så

Fan va kallt det är här allstå..
Ere inte för varmt så ere för kallt
Ligger man inte o hackar tänderna så har man febersvettningar
Det är inte lätt, mitt rum och lagom temp går bara inte ihop

För övrigt så fick jag just jobb tider från 09.30 till 16/16.30 torsdag och fredag
Det var ju bra...
För jag kom nämnligen på igår att det är julklappspengarna jag jobbar ihop just nu
Och pengarna til jullovet tänkte jag skriva, men jag har ju inga jullov längre.
Till 90ornas jullov, får jag väl skriva.
Själv har jag ju som lov var och varannan dag.
Rätt skönt men lite halvtrist i längden.
Efter jul ska det bli ändring på det.


Kommentarer
Postat av: INTE hagamannen

Jag är bra

2008-10-08 @ 22:27:57
Postat av: inte heller hagamannen

shlaaaatan

2008-10-08 @ 22:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback